Google почав реконструкцію своєї домашньої сторінки - найбільш відвідуваної веб-адреси у світі. Оновлення торкнулося логотипу - тепер він не виглядає об'ємним, так само замість головного меню тепер буде невеликий набір посилань в правому верхньому кутку сторінки.
Оновлення відбулося в тому ж місяці, що і зміна логотипу Yahoo і пошуку Bing. Представник Google заявив, що тепер «будуть повільно випускатися» оновлення їх продуктів. У пості блогу так само додано, що компанія збирається максимально спростити інтерфейс для користувачів, щоб їм не заважали різні «відволікаючі чинники». Це перша зміна логотипу Google з 2010 року.
«Настав сезон технологічних оновлень для споживачів і не важливо, продаєте ви свій продукт або дозволяєте їм користуватися безкоштовно, всі хочуть чогось свіжого напередодні сезону покупок перед Різдвом», сказала Сара Ротман Еппс, аналітик з технологічної консалтингової компанії Forrester. «Те, що вони роблять - це досить правильний хід. Ці компанії з випуску ПО залежать від лояльності користувачів - вони не хочуть робити те, що буде відштовхувати їх споживачів ».
Ще один аналітик припустив, що скорочення кількості посилань підштовхне людей користуватися соціальною мережею Google - Google Plus. Щоб відкрити інші інструменти, такі як відео на YouTube або програми та ігри для Android, відвідувачі повинні всього лише натиснути на значок, що складається з квадратиків. «Я думаю, що цей крок спрямований на те, щоб зробити Google основним для користувачів», сказала Кароліна Міланесі з консалтингової компанії Gartner, що займається технічними питаннями. «Це той випадок, коли не всім користувачам може бути зрозуміло, що для відображення інших сервісів їм потрібно натиснути на квадратик».
|