Телевізори Apple перестали бути мрією і поступово стають частиною повсякденної реальності. Все це вірно лише в тому випадку, якщо інформація про отримання компанією Foxconn замовлення на їх виробництво, пропонована виданням «Business Daily» від якихось «поінформованих джерел», відповідає дійсності.
У Китаї всерйоз заговорили про телевізор Apple
Згідно найсвіжішої інформації, розташована в китайському місті Шеньжені фабрика «Fuji Kang Longhua» отримала замовлення на виробництво пробної партії телевізорів Apple. Ніяких деталей «джерело» не повідомило. Про них залишається лише здогадуватися.
У цьому контексті звернемося до відомого прогнозами аналітика інвестиційного банку Piper Jaffray Джина Манстера (Gene Munster), який вважає, що Apple TV побачить світ у грудні 2012 року. Його ціна буде встановлена в діапазоні від 1500 до 2000 доларів США, а діагональ екрану складе 42-55 дюймів.
Відносно недавно анонс iPhone сколихнув індустрію мобільних телефонів, які з тих пір рішуче змінили свій вигляд. Чи здатна Apple повторити подібний успіх на консервативному ринку телевізорів?
На відміну від порівняно молодого мобільного зв'язку телевізійна індустрія усталилася давно, і в світі є величезна безліч компаній, що постачають телевізори, в тому числі і нового покоління. Тому в даному ринковому сегменті дебютантку Apple чекає не дуже теплий прийом.
Експерт у цій галузі Хонг Шибин (Hong Shibin) повідомив газеті «Business Daily» свої враження про можливості компанії Apple і її перспективи в новій для неї справі. На його думку, сила епловских рішень криється в простоті взаємодії людини з електронікою, прекрасною сумісністю та легкістю, з якою техніка Apple виконує покладені на неї завдання.
Екосистема Apple має потенціал для того, щоб стерти грань між різними видами пристроїв: комп'ютерами, телевізорами, мобільними телефонами і аудіосистемами. Схоже, компанія взяла курс на будівництво «сімейних мереж», які об'єднують в собі весь домашній розважальний комплекс. В цьому випадку, телевізор буде логічним продовженням в ланцюжку продуктів Apple, представлених нею з початку століття.
Apple може претендувати на десяту частину ринку телевізорів
Джин Манстер вважає, що Apple TV знадобиться від одного до трьох років для того, щоб охопити 10% ринку телевізорів. По всій видимості, в якості пульта дистанційного керування стануть використовуватися iPhone і iPad. Управляти своїм телевізором, які мають доступ в App Store, користувач зможе і за допомогою передової голосової технології Siri, вже знайомої щасливим володарям iPhone 4S.
Є кілька причин, по яких зусилля Apple, спрямовані на освоєння ринку телевізорів, можуть увінчатися успіхом. Перш за все, це довіра широкої аудиторії користувачів «яблучному» бренду. Друга причина криється в міцному фінансовому становищі компанії, що дозволяє їй вести довгострокові проекти. Третьою перевагою Apple є величезна добірка контенту для її пристроїв, яка може бути просто адаптована до великих телевізійних екранів.
По всій видимості епоха Інтернету увійшла в ту стадію, коли стало можливим створення Smart TV, абсолютно нового підходу до вибору користувачем контенту для перегляду, при якому саме він визначає, що і коли дивитися.
На перший погляд, між собою конкурують пристрої. Але насправді це не так. На передній план у нових умовах виходить розробка програмного забезпечення та створення зручних хмарних сервісів, тобто інфраструктура або, як стало прийнято говорити в наші дні, екосистема. Апаратна частина набуває значення тільки в тісній зв'язці з програмною стороною. І тут Apple не має собі рівних.
Джерело: appleinsider.ru