Неділя, 05.05.2024, 06:42
Магазин-майстерня "Техноком-сервіс", м. Прилуки
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
Наша адреса: Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Ю. Коптєва, 59 (1-й поверх центральної прохідної ПАТ "Завод "Будмаш""). Тел.: (050) 699-11-00, (063) 611-10-75, (098) 062-09-01. E-Mail: pk_remont@ukr.net
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

КОНВЕРТЕР ВАЛЮТ
Головна » 2012 » Травень » 18 » У Opera Mini з'явився серйозний конкурент
17:37
У Opera Mini з'явився серйозний конкурент
Китайська компанія UCWeb, відома своїми браузерами для самих популярних мобільних платформ, почала трансокеанський похід, спираючись на свої значні успіхи в Євразії. Уже зараз браузери UCWeb займають 50% домашнього ринку в КНР і до 20% в Індії. Більш того, як говорять представники компанії, китайський браузер уже близький до того, щоб потіснити беззмінного лідера цього сегмента - норвезьку компанію Opera. Завоювання США, найбільшого ринку смартфонів у світі, китайські розробники вирішили почати з створення офісу прямо в Кремнієвій долині. Крім того, випущені спеціальні мовні версії браузерів UCWeb для самих популярних в США платформ Android і iOS.

Пакет UC Browser насправді являє собою щось більше, ніж просто утиліта для відображення веб-сторінок. Наприклад, у себе на батьківщині, в КНР, цей браузер пропонує власну платіжну систему, систему електронних посвідчень, соціальну мережу і послуги навігації. Таким чином, тепер цей браузер більше схожий на мобільний аналог мультисервісних платформ на зразок Facebook, а не на чисто браузерні продукти начебто Chrome або Safari. Крім того, UC Browser відрізняється високою швидкістю, оскільки виробник підтримує локальні центри обробки даних для проміжного стиснення веб-сторінок в більшості цільових регіонів. Справедливості заради варто помітити, що вперше такий підхід був реалізований в Opera Mini, а зараз активно застосовується в браузері Silk на планшетах Kindle Fire компанії Amazon.


Звичайно, спроба вийти на ринок США напевно буде непростою, проте, тут може стати в нагоді багатий досвід китайських розробників зі створення продуктів для самого широкого спектру апаратів - від найслабших до найдорожчих і потужних. Гендиректор компанії Ю Йон Фу підкреслює, що його компанія почала випускати браузери ще в 2004 р., а ринок смартфонів в США народився лише в 2007 р. з випуском апарату iPhone. За ці три роки Китай отримав таку значну фору, що в минулому році випередив США по числу використовуваних смартфонів.

Розробники з компанії UCWeb вважають, що краще за інших розуміють, як справлятися з обмеженнями мобільних клієнтських пристроїв - малим розміром екрана, невисокою швидкістю передачі даних, слабкими можливостями введення, малим терміном роботи від батарей і наявністю цілих восьми основних мобільних операційних систем. Тим не менш, стратегія по завоюванню північноамериканського ринку поки неясна. Для нього характерне використання мобільних браузерів виключно для перегляду веб-сторінок, а для використання розширених функцій більш популярні спеціальні веб-додатки.

Як би там не було, у пакета UC Browser є значний запас міцності і серйозні ресурси для великого стрибка. Уже зараз цей браузер використовують 200 млн. чоловік в місяць (з них 50 млн. - на Android). Чверть користувачів UC Browser отримали продукт в передвстановленому вигляді разом з новими апаратами. Як і інші браузери, UC Browser отримує значну частину доходів від контрактів з пошуковими системами (в КНР за замовчуванням використовується пошуковик Baidu). Крім того, він містить оплачені посилання, рекламу та торгівлю контентом через Flash-ігри. У цього браузера є навіть власний магазин додатків, а необхідні сторінки можна зберігати в закладки на головному екрані у форматі HTML5. Нинішні версії UC Browser вже можна порівняти з мобільною операційною системою.

Незважаючи на всі складнощі, компанія UCWeb вже розвинула бурхливу діяльність в США. Уже орендовані центри обробки даних в Лос-Анджелесі і Далласі, укладені контракти по інтеграції клієнта Evernote до складу браузера UC Browser для спільного просування продуктів в КНР і США, а американська версія програми отримала спеціальні доопрацювання. Зокрема, головне вікно браузера зроблено більш вільним, тоді як, за словами розробників, китайські користувачі воліють більше нагромадження в головному вікні.

Джерело: soft.mail.ru

Переглядів: 630 | Додав: vik_pav | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар
«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту

Copyright vik_pav © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz