Соціальні мережі стали одним з основних комунікаційних каналів у розвитку ділових відносин. Разом з тим ці мережі приховують в собі ризики. Тим часом заборонити використання соціальних мереж вже практично нереально: в Facebook зареєстровано більше 500 млн користувачів, в Twitter - майже 200 млн, в LinkedIn - 100 млн.
Соціальні мережі - це палиця з двома кінцями. З одного боку - можливість яскравого і продуктивного спілкування, налагодження потрібних зв'язків, з іншого - цілком серйозні ризики безпеки. Ось основні з них: -
Шкідливий код на сайтах соціальних мереж або в мобільних додатках для доступу до таких сайтів, включаючи рекламу в додатках сторонніх постачальників, може відкрити хакерам доступ до вашої мережі. Деякі соціальні мережі в більшій мірі сприяють подібним атакам хакерів. Наприклад, натиснувши на скорочену URL-адресу, користувач може випадково перейти на шкідливий сайт.
-
Шкідливі рекламні посилання містяться навіть на сайтах з високою репутацією. Посилання на шкідливе ПО найчастіше зустрічаються на сайтах соціальних мереж, де присутньо безліч реклами, викликаючи у користувачів помилкове відчуття безпеки.
-
Загроза судового переслідування та порушення законодавства. Наприклад, порушення Правил Федеральної торгової комісії США про затвердження угод найбільш ймовірно в тих випадках, коли співробітникам компанії надана можливість самостійно трактувати правила ведення бізнесу в онлайні, а вони не підозрюють про потенційні наслідки використання сайтів соціальних медіа. Подібні порушення загрожують судовими позовами, як проти самого співробітника, так і проти всієї компанії.
-
Психологічна атака у вигляді виманювання інформації про реквізити доступу до системи (на відміну від злому самої системи). У соціальних мережах люди відчувають себе більш комфортно і більш охоче діляться особистою інформацією. Це підвищує ризик того, що співробітник розкриє конфіденційні дані через соціальну мережу.
АВТОР: Катерина Естерле ДЖЕРЕЛО: Cisco
|